.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرور آستارایی دستگیر شد

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری یک فرد شرور و خلع ید حدود 10 هزار مترمربع منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس نادر خورسند ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان، بازگرداندن اراضی متصرفه به منابع طبیعی این شهرستان را اقدام مهم پلیس عنوان کرد.

وی اظهار کرد: طرح خلع ید اراضی منابع طبیعی آستارا با هماهنگی مراجع قضایی، یگان‌های انتظامی و یگان منابع طبیعی به منظور مقابله با تصرف عدوانی منابع طبیعی شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی آستارا افزود: در اجرای این طرح حدود 10 هزار متر مربع اراضی که توسط افراد سودجو تصرف شده بود به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی، از مردم آستارا خواست تا در حفظ منابع طبیعی به عنوان میراث آیندگان بکوشند و در صورت آگاهی از حضور متجاوزان به منابع طبیعی مراتب را به پلیس و یا دیگر سازمان‌های مسئول اطلاع دهند.

خورسند، در ادامه به دستگیری یک شرور در آستارا اشاره کرد و گفت: این فرد حدود دو ماه قبل از محل سکونت خود که خارج از استان بود به آستارا عزیمت کرد و بدون ارائه هر گونه مدارک شناسایی و بدون هماهنگی با نیروی انتظامی با کمک یکی از شهروندان آستارایی روزها در کارگاهی مشغول به‌کار شد و شب‌ها نیز در همان محل استراحت می‌کرد.

وی، اضافه کرد: روز گذشته فرد شرور از ابتدای صبح با مصرف قرص‌های روانگردان و استفاده از یک قمه دست‌ساز اقدام به تهدید صاحب کار خود و شهروندان و عابران عبوری کرد که این موضوع به اطلاع پلیس رسید.

این مسئول، با بیان اینکه هویت فرد شرور برای پلیس نامشخص بود، ابراز کرد: ماموران پلیس لوندویل با حضور در صحنه قصد دستگیری فرد شرور را داشتند که او با قمه‌اش به ماموران حمله کرد و یکی از ماموران از ناحیه گردن مضروب شد.

وی، ادامه داد: ماموران دیگر در محل حاضر شدند و فرد شرور به ماموران حمله کرد که در این درگیری مامور پلیس با تیراندازی قصد داشت جلوی شرارت فرد مذکور را بگیرد که یک تیر به فرد شرور اصابت کرد و تیر دیگر سربازی را مجروح کرد که بلافاصله هر دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

خورسند، وضعیت فرد شرور و چگونگی کار کردن وی در کارگاه و شرارت او را در دست بررسی عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
نامرد رااعدام كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.